Vaša pitanja

1.Zašto odobrati privatni smještaj za moj odmor?
Svi zakupci imaju različita mišljenja o o tome zbog čega oni preferiraju privatni smještaj za svoj odmor. Večina ih je privučena iz razloga privatnosti i slobode. Odmarajuči se u jednom od apartmana oglašenih na stranicama Butterfly services-a, bezbrižno možete uživati u svim blagodatima ville ili apartmana, kao da je vaš. Niste privezani za hotelske satnice, pravila oblačenja koji vas spriječavaju da se doista opustite. Iznajmljivati apartman/villu, radije nego hotel znači da niste osuđeni na hotelsku sobu več na slobodu kretanja i uživanju u privatnosti.

2.Kako pretražujem smjestaj?
Razni su načini kako odabrati smještaj
Pretraživanje po lokaciji
U slucaju da znate gdje zelite ici, jednostavno koristite pretrazivac po lokacijama, te odaberite mjesto koje zelite. Sistem če generirati pregled oglašenih smještaja u traženoj zoni. Odaberite bilo koji apartman, kako biste vidjeli daljne upute.
Pretraživanje po broju nočenja
U slučaju da točno znate koliko noči namjeravate provesti, jednostavno koristite pretraživač gje je označeno "odaberi broj nočenja". Sistem če generirati pregled oglašenih smještaja u traženoj zoni. Odaberite bilo koji apartman, kako biste vidjeli daljne upute.
Pretraživanje po raspoloživosti
U slučaju da imate određene datume Vašeg boravka, tada unesite datume dolaska i odlaska u kalendar pretraživača na našoj početnoj stranici. Naš sistem če vas uputiti na smještane jedinice koje su za traženi datum slobodne. Odaberite bilo koji apartman, kako biste vidjeli daljne upute.

3.Na koji način rezerviram smještaj?
Jednom kada ste odabrali smještaj ili imate upit u svezi smještaja, jednostavno kliknite na polje "upit za smještaj", smještenom ispod pretraživača smještaja na početnoj stranici. Unesite sve potrebne detalje, datume boravka i Vaše kontakt podatke. Butterfly services če Vam odgovoriti u roku od 24 sata. Kada je rezervacija potvrđena, biti čete zamoljeni uplatiti depozit za rezervaciju. Iznos se razlikuje od smještaja do smještaja ali obično on iznosi 20-25% ukupnog iznosa rezervacije i nepovratan je.

4.Kakvu mi potvrdu proslijeđujete ?
Butterfly services če Vam potvrditi rezervaciju, onda kad je depozit uplačen.

5.Što ja moram uraditi oko putnog aranžmana?
Preporučamo Vam, da prije rezerviranja smještaja, organizirate putni aranžman. Tako čete izbječi probleme sa preskupim ili zauzetim letovima.

6.Što se događa kada dođem do smještajne jedinice?
Razne su mogučnosti. Jedan je da vlasnik i živi na istom mjestu , te če vas on i dočekati. U večem broju slučajeva, Butterfly services će obavijestiti pouzdanu osobu da vas dočeka pri smještaju. Detalji o ovome bit če Vam proslijeđeni prije dolaska.

7.Što u slučaju problema za vrijeme boravka?
U slučaju da naiđete na problem, odmah stupite u kontakt sa nama kako bi sve riješili na licu mjesta. Nije vrijedno bez riječi trpiti, potom se žaliti kako je odmor bio loš. Sada se samo opustite i uživajte Vaš odmor.

8.Što pri mom odlasku?
Pri napuštanju smještaja, vlasnik ili djelatnik Butterfly services-a če Vas odjaviti, pregledati smještaj i da je sve ostavljeno uredu.