Vaša pitanja

1. Zašto odabrati tvrtku za održavanje nekretnine da se brine o mom drugom domu?
Divno je imati drugo prebivalište, ali održavati ga posao je sam po sebi. Živjeti kilometrima udaljeni ili čak u inozemstvu, nimalo ne olakšava na stvari. Što ako se za vrijeme dok nema nikoga u kući nešto dogodi? Tko može brzo intervenirati u hitnom slučaju, srediti situaciju i poduzeti potrebne mjere? Kako možete biti sigurni da je Vaše vlasništvo, uvijek uredno održavano? Vaše drugo prebivalište ima jaku sentimentalnu, ali isto tako i financijsku vrijednost. Kome možete vjerovati, da če povjeriti Vašem vlasništvu svu pažnju kojua je potrebna, i tko če redovno ga održavati, povečavajući na taj način vrijednost vašeg uloga? Nasigurnije je nazvati agenciju za održavanje nekretnina Butterfly services, koja će Vam ponuditi asortiman kvalitetnih usluga. Zato, ne oklijevajte nas nazvati i reči nam koje su Vaše potrebe.

2. Zašto odabrati Butterfly services - Property Management za održavanje moje nekretnine u Hrvatskoj?
Svaka nekretnina je posebna i zahtjeva posebnu pozornost. Butterfly services, opskrbljuje Vas sa kompletnim asortimanom kvalitenih usluga, prilagođenim Vašim potrebama. Naše iskustvo sa održavanjem vila i stanova, omogučuje nam da uspješno odgovorimo na sve vrste upita. Kao Vaš pouzdan kontakt jamčimo ozbiljnost, točnost, gostoljubljivost i diskreciju bili Vaši upiti jednokratni ili dugoročni. Uvjereni smo da je ključ uspjeha u kvaliteti odnosa kojeg njegujemo sa našim klijentima.

3. Zašto trebam Butterfly services, ako namjeravam posječivati kuću redovito?
Butterfly services, daje Vam garanciju da će Vaša nekretnina uvijek biti u dobrom stanju. Održavamo i obračamo pažnju na svaki dio, ali isto tako Butterfly services, brine o pripremi rezidencije za Vaš, ili dolazak Vaših gostiju, snabdjevajući Vas svim uslugama neophodnim za ugodan boravak. Dovodimo Vašu vilu ili stan u besprijekorno stanje, te po Vašem odlasku, sve pripremamo za mirovanje. U slučaju da ne želite provoditi cijeli dan rješavajući probleme oko održavanja, uživajte u Vašoj nekretnini, a ostalo prepustite nama.

4. Kako da vas obavijestim o mom, ili dolasku mojih gostiju?
Koristeći se načinom koji Vam je najpristupačniji, možete nam javiti dan i vrijeme Vašeg dolaska, detalje leta, broj osoba, te usluge koje želite uživati. Ponovno, iz razloga kvalitetno obavljenog posla, lijepo Vas molimo da nas o tome obavijestite najmanje 48 sati unaprijed.

5. Na koji če način, mojim gostima biti uručen ključ nekretnine?
Biti če nam zadovoljstvo pričekati Vaše goste sa svežnjem ključeva i objasniti im sve pojedinosti u svezi Vaše nekretnine.

6. Što se događa u slučaju da moji gosti ili zakupac imaju problema za vrijeme boravka?
Veoma jednostavno: sve što trebaju uraditi je kontaktirati nas, i mi ćemo brzo reagirati. U slučaju da mi ne uspijevamo riješiti problem, pozvati čemo za to kvalificirano osoblje